Marmoset بالاخره Toolbag Library Drop 02 را منتشر کرد

پوستر

Marmoset  به تازگی در Toolbag Library Drop 02 ، مجموعه جدیدی از ۱۳۵ ماده رایگان را در دسترس کاربران Toolbag به صورت real-time قرار داده است.

این بروزرسانی شامل ۲۸ ماده هوشمند و ۱۰۷ ماده استاندارد است و به طور کلی بر پارچه‌های واقع گرایانه تمرکز می‌کند. Library Drop قبلی در آوریل سال ۲۰۲۱ منتشر شد که بیش از ۱۰۰ ماده و بافت جدید را ارائه کرده بود.

Library Drops به عنوان یک کتابخانه بازسازی شده از مواد آماده معرفی شده و Toolbag 4.0 را که آخرین بروزرسانی اصلی نرم افزار رندر و بافت real-time است، توسعه می‌دهد. پیش نمایش دارایی‌ها به طور خودکار در پنجره‌های کتابخانه‌ی کاربران ظاهر می‌شود.

مواد و بافت‌های جدید واقعی از انواع پارچه

Library Drop 01 که در آوریل منتشر شده بود دارای ۳۹ ماده‌ی هوشمند، ۵۷ ماده‌ی استاندارد و ۱۱ بافت شامل فلزات آماده، رنگ، پلاستیک، سنگ و چوب بود.

در مقابل، Library Drop 02 عمدتا روی بافت پارچه‌ها متمرکز شده است. این بروزرسانی بیش از ۵۰ ماده جدید را ارائه می‌دهد که ساختارهای مختلف بافت پنبه، پشم و حتی کولار را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و مواد پارچه موجود در کتابخانه را به‌روز کرده است.

مواد باقیمانده و مواد هوشمند نیز شامل طیف وسیعی از انواع مواد واقعی از جمله سرامیک، خاک، فلز و بافت‌های موجود مانند خز و فلس است.

قیمت و دسترسی Toolbag Library Drop 02

مواد Library Drop از Marmoset به صورت رایگان در اختیار کاربران  Toolbag 4.xقرار گرفته‌اند. Library Drop 2.0 برای نسخه فعلی Toolbag 4.03 در Windows 10 و macOS 10.15 به بالا در دسترس است.

این دستگاه با هر GPU دارای قابلیت Direct3D 11  در ویندوز و خانوادهGPU 2  درmacOS  سازگار است. هزینه مجوزهای جدید برای هنرمندان ۲۹۹ دلار و برای استودیوها ۷۹۹ دلار است. هزینه اشتراک ماهانه برای افراد ۱۴.۹۹ دلار بوده و برای استودیوها ۳۹.۹۹ دلار است.

 

 

 

منبع:dfmrendering.com

بازنشر: رسانه جهان معماری

پست های مشابه

دوازدهمین دوره جایزه آرکیتایزر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

همایش ملی |میراث معماری معاصر ایران|

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “