Pilgway نسخه‌ی 3DCoat 2021.53 را منتشر کرد

پوستر

Pilgway به تازگی جدیدترین نسخه برنامه مجسمه سازی، رتوپولوژی و نقاشی سه بعدی 3DCoat 2021.53 را منتشر کرد. این بروزرسانی گزینه‌ای را برای پختن نقشه‌های RGB ارائه کرده، روند تولید مواد هوشمند را بهبود بخشیده و یک مدیریت بروزرسانی خودکار جدید را اضافه کرده است.

بهبود نقشه و تولید مواد هوشمند

ویژگی‌های جدید در 3DCoat 2021.53 شامل گزینه‌ای برای پخت نقشه‌های RGB است. از سوی دیگر نسخه‌ی 3DCoat 2021.53  برای تقلید از ساییدگی لبه یا جمع شدن خاک در شکاف‌ها، کنترل بهتری را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، گزینه‌ی ایجاد یک ماده هوشمند جدید نیز بهبود یافته و با کارایی بالاتری نسبت به قبل در اختیار کاربران قرار گرفته است.

این بروزرسانی همچنین طی فرایندی به طور خودکار اطلاعات جابجایی را از نقشه معمولی بازیابی می‌کند، نقشه مکعبی را تعیین می‌کند و یک تصویر از پیش نمایش مواد ایجاد می‌کند. علاوه بر این، یک مدیریت به روزرسانی جدید به این نسخه اضافه شده که به طور خودکار نسخه‌های جدید نرم افزار، از جمله نسخه‌های بتا را به کاربر اطلاع می‌دهد و روند نصب آنها را ساده می‌کند.

تغییرات دیگر در 3DCoat 2021.53

ویژگی‌های جدید دیگر اضافه شده در 3DCoat 2021.21، شامل پشتیبانی کامل از کاراکترهای یونیکد (unicode) در نام فایل‌ها و مسیرها، بروزرسانی در پخت shader، موتور قلم مو و نمایش در مانیتورهای 4K است.

قیمت و دسترسی

3DCoat 2021.53 برای سیستم‌ عامل‌های Windows 7 به بالا، Ubuntu 20.04 به بالای لینوکس و macOS 10.13 به بالا در دسترس است. برای هنرمندان مستقل مجوزهای جدید دائمی ۳۷۹ یورو هزینه دارد،

هزینه اشتراک ماهانه ۱۹.۸۵ یورو و هزینه‌ی اشتراک سالانه ۱۴۹.۸۵ یورو است. برای استودیوها، مجوزهای جدید دائمی ۴۵۹ یورو هزینه دارد و هزینه مجوزهای شناور ۴۹۹ یورو است. از سوی دیگر هزینه اشتراک این برنامه برای استودیو‌ها ۲۹.۸۵ یورو در ماه و ۲۷۹ یورو در سال است.

 

 

 

منبع:dfmrendering.com

بازنشر: رسانه جهان معماری

پست های مشابه

دوازدهمین دوره جایزه آرکیتایزر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

همایش ملی |میراث معماری معاصر ایران|

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “