Anastasiy به تازگی MagicSquire 5.0 را منتشر کرد

پوستر

Anastasiy Safari ، توسعه دهنده ابزار نقاشی دیجیتال، MagicSquire 5.0 که جدیدترین نسخه افزونه سازماندهی قلم مو Photoshop  است را منتشر کرد. این بروزرسانی برای دسترسی سریع به ویژگی‌های قلم مو و گزینه اختصاص تگ‌های سفارشی به چندین براش به طور همزمان ارائه شده است.

پیش نمایش‌های بصری سریع، زیر پالت‌های سفارشی برای براش‌های Photoshop

MagicSquire که برای اولین بار در سال 2016 منتشر شد، طراحان مفهومی، تصویرگران و هر کس دیگری که با تعداد زیادی براش مخصوص فتوشاپ کار می‌کند را قادر می‌سازد تا در زیر پالت‌های کد رنگی قلم‌مو‌ها را سازماندهی کند.

این افزونه به طور خودکار برای هر قلم مو، تصاویر کوچک را با تعداد بیشتری از انواع ضربه به نسبت فتوشاپ ایجاد می‌کند و به تمایز بصری آنها کمک می‌کند.

همچنین با اشکال سفارشی و ایستگاه از پیش تنظیم شده‌ی ابزار کار می‌کند و شامل ویژگی “Magic Eraser” می‌شود تا هر ابزار از پیش تعیین شده را به یک براش سفارشی تبدیل کند.

MagicSquire 5.0 با پنل‌های قلم مو و برچسب گذاری جمعی

تغییرات MagicSquire 5.0 شامل یک پنل جدید HUD قابل تنظیم توسط کاربران است که دسترسی سریع به ویژگی‌های اصلی قلم مو، مانند اندازه، جریان، سختی و تنظیمات jitter را فراهم می‌کند.

کاربران می‌توانند ویژگی‌ها را برای نمایش انتخاب کنند، کنترل‌های بصری شامل لغزنده‌ها و چرخ‌های کنترلی را به آنها اختصاص داده و رنگ‌های سفارشی را به کنترل‌ها اختصاص دهند.

سایر تغییرات شامل پشتیبانی از برچسب زدن دسته‌ای قلم موها و ابزارها، گزینه تغییر ویژگی‌های ضربه در قلم مو و پیمایش خودکار UI هنگام کشیدن و انداختن براش‌ها است.

قیمت و دسترسی

MagicSquire 5.0 برای Photoshop CS5 به بالا در سیستم‌عامل‌های Windows و Mac OS X موجود بوده و هزینه آن 19 دلار در نظر گرفته شده است. در نتیجه کاربران می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و از امکانات جدید آن بهره‌مند شوند.

 

 

 

منبع:dfmrendering.com

بازنشر: رسانه جهان معماری

پست های مشابه

دوازدهمین دوره جایزه آرکیتایزر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

همایش ملی |میراث معماری معاصر ایران|

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “