معرفی امکانات و قابلیت‌های نسخه‌ی جدید نرم افزار Flix 6.2

پوستر

Foundry، توسعه‌دهنده‌ی برجسته‌ی نرم‌افزارهای خلاقانه در حوزه ی رسانه، سرگرمی و طراحی دیجیتال، به تازگی نرم افزار Flix 6.2 را منتشر کرد. نرم افزار Flix 6.2 با ادغام Avid Media Composer گردش کار را ساده‌تر کرده و برای هنرمندان نسخه‌ی پشتیبانی از Storyboard Pro را اضافه کرده است.

در نتیجه در این نسخه‌ی جدید Flix شاهد انعطاف‌پذیری بیشتر و نمای بهتر برای کار یک تیم خواهیم بود. از ویژگی‌های جدید می‌توان به Panel Comments، Smart Panel Reuse و بهبود خودکار Premiere اشاره کرد.

امکانات و قابلیت‌های جدید Flix 6.2

Storyboard Pro Automation: تابلوهای ایجاد شده در Storyboard Pro در حال حاضر بخشی از اکوسیستم Flix هستند، بنابراین کاربران Storyboard Pro می‌توانند از تجربه‌ی کامل Flix لذت ببرند و به قابلیت‌هایی نظیر مدیریت پرونده و دید بهتر در کارهای تیمی دسترسی داشته باشند.

Panel Commentsاین قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد تا به صورت متوالی بازخورد، افکار و یادداشت‌هایی را روی تخته‌های جداگانه بنویسند. در نهایت هر نظری که روی پنل نوشته شود پرچم‌گذاری خواهد شد و بنابراین هنرمندان می‌توانند در یک نگاه ببینند که کدام تابلوها نیاز به توجه و بررسی بیشتری دارند.

Smart Panel Reuse: Flix اکنون می‌داند که آیا فایل خاصی در گذشته وارد شده است یا خیر و به جای ایجاد یک پنل جدید، از پنل موجود مجدداً استفاده می‌کند.

در نتیجه هنرمندان می‌توانند از انعطاف پذیری بیشتری در هنگام کار آفلاین و گردش کار روان‌تری برخوردار شوند زیرا تابلوهای بدون تغییر، مجدداً در Flix وارد نخواهند شد بلکه به طور موثرتری استفاده می‌شوند.

بریس بانل، مدیر محصول Flix اعلام کرد: « ما معتقدیم که هنرمندان هرگز نباید مجبور به استفاده از نرم افزاری شوند که مانع خلاقیت آنها می‌شود. این نسخه‌ی جدید نرم‌افزار Flix از کاربران Storyboard Pro در اکوسیستم خود استقبال می‌کند و همکاری ساده‌تری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. نسخه‌ی جدید نرم افزار Flix 6.2 نقطه عطفی برای کاربران این نرم‌افزار خواهد بود.»

 

منبع:dfmrendering.com

بازنشر: رسانه جهان معماری

پست های مشابه

دوازدهمین دوره جایزه آرکیتایزر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

همایش ملی |میراث معماری معاصر ایران|

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “