Elite Landscapes: Bundle Pack برای Unreal Engine منتشر شد

پوستر

Epic Games مجموعه‌ای از دارایی‌های محیطی Elite Landscapes را ایجاد کرده و به صورت real-time در اختیار کاربران قرار داده است. این مجموعه Elite Landscapes: Bundle Pack به صورت رایگان از طریق فروشگاه Unreal Engine در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

معرفی دارایی‌های محیطی Elite Landscapes

مجموعه‌ی محیطی جدید Epic Games شامل ۲۳ منظره موتور غیر واقعی و ۷ چشم انداز آسمان بوده که توسط هنرمند بازی اسماعیل کمال چیفتچی اوغلو، معروف به ولاریون، بنیانگذار استودیو RealityArts، ایجاد شده است. این بسته بخشی از بازار رایگان Epic Games برای اکتبر ۲۰۲۱ است.

مجموعه Elite Landscapes: Bundle Pack شامل شش بسته دارایی جداگانه است که محیط‌هایی از بیابان‌ها و کوه‌ها تا سیارات بیگانه را بازسازی می‌کند.

این مجموعه شامل ۲۳ منظره موتور غیرواقعی با LODهای اتوماتیک و امکان برخورد با بافت‌های ۴۱۹۲ × ۴۱۹۲ پیکسل و نقشه‌های حرارتی اصلی ۸۱۹۲ × ۸۱۹۲ پیکسل است. این بسته همچنین شامل هفت آسمان پانوراما ۳۶۰ درجه با رنگ مات بوده که برای استفاده در پروژه‌های مختلف مناسب است.

سیستم مورد نیاز و دسترسی Elite Landscapes: Bundle Pack

Elite Landscapes: Bundle Pack با Unreal Engine 4.20 به بالا سازگار است. تا پایان اکتبر ۲۰۲۱ می‌توانید این مجموعه‌ی جذاب و کاربردی را از طریق بازار موتورهای غیرواقعی رایگان در اختیار داشته باشید و از آن‌ بهره‌مند شوید. این مجموعه بسیار کاربردی بوده و برای هنرمندان به خصوص Unreal Engine 4.20 کارایی و عملکرد بالایی را ارائه خواهد کرد در نتیجه اگر شما هم جزو آن دسته از هنرمندان هستید، منتظر این مجموعه باشید و آن را از اواخر ماه جاری دریافت کنید.

از سوی دیگر بد نیست بدانید که حقوق بازار اجازه می‌دهد تا دارایی‌هایی که توسط Epic Games ایجاد نشده‌اند به موتورهای بازی دیگر و نرم افزار DCC صادر شوند، اگرچه بدیهی است که برخی از ویژگی‌ها نیاز به UE4 دارند.

 

 

 

منبع:dfmrendering.com

بازنشر: رسانه جهان معماری

پست های مشابه

دوازدهمین دوره جایزه آرکیتایزر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

همایش ملی |میراث معماری معاصر ایران|

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “