DxO PureRaw 1.5 هفت مشکل رایج در فایل RAW را برطرف کرد

پوستر

DxO بروزرسانی نسخه 1.5 نرم افزار مجهز به هوش مصنوعی PureRAW را اعلام کرد. این شرکت اعلام کرده که این به‌روزرسانی از “فناوری هوشمند” برای رفع هفت مشکلی که بر روی تمام فایل‌های RAW تأثیر می‌گذارد، استفاده خواهد کرد که می‌توان به اشکالاتی نظیر demosaicing ،denoising ، moiré، اعوجاج، انحرافات رنگی، وینیتینگ ناخواسته و عدم وضوح اشاره کرد.

این به‌روزرسانی برای کاربران فعلی DxO PureRAW رایگان است و گزینه‌های ویرایش جدیدی را برای بهبود وضوح و اصلاح اعوجاج، گزینه‌های پیکربندی جدید برای صادرات، پردازش، اعلان‌ها و بزرگنمایی و همچنین پشتیبانی از هشت دوربین جدید و هجده عدسی جدید دوربین‌ها ارائه می‌دهد.

لنزهای جدید پشتیبانی شده در این نسخه شامل نیکون، پنتاکس، DJI، پاناسونیک، سونی، المپوس و موارد دیگر است که لیست کاملی از دوربین‌ها و لنزهای پشتیبانی شده در وب سایت شرکت موجود است.

DxO با استفاده از PureRAW قبل از ارسال فایل‌ها به برنامه‌هایی مانند Adobe Lightroom ، Photoshop یا Capture One ، به طور خودکار نویز دیجیتال، انحراف رنگی، اعوجاج و وینیتینگ را حذف می‌کند و از یک فایل RAW بهینه برای اطمینان از شروع ویرایش با کاربران استفاده می‌کند.

این به‌روزرسانی شامل رفع نقص لنز و اصلاح اعوجاج با رفع وضوح نیز می‌شود و DxO ادعا می‌کند که با این بهبود، کاربران می‌توانند عکس‌های گرفته شده با لنزهای مختلف یا حتی صحنه‌هایی را که نیاز به وضوح متوسط دارند‌، پردازش کنند.

علاوه بر این، PureRAW 1.5 اکنون با ذخیره‌ی خودکار مقصدهای اخیر یا مورد علاقه خود، انتخاب دایرکتوری‌های صادراتی را آسان می‌کند. این برنامه همچنین باعث بزرگنمایی بیشتر فایل‌های RAW می‌شود تا کاربران بتوانند قبل از حرکت به مراحل بعدی کیفیت تصویر را بهتر ارزیابی کنند و کاربران را از حجم داده‌های تولید شده و زمان مورد نیاز برای پردازش مطلع کند.

DxO PureRAW 1.5 برای خرید در نسخه‌ی Windows و macOS از طریق وب سایت DxO با قیمت 129 دلار در دسترس است. کاربران فعلی DxO PureRAW 1.0 ، 1.1 و 1.2 نیز می‌توانند به‌روزرسانی 1.5 را به صورت رایگان دریافت کنند.

 

 

منبع:dfmrendering.com

بازنشر: رسانه جهان معماری

پست های مشابه

دوازدهمین دوره جایزه آرکیتایزر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

همایش ملی |میراث معماری معاصر ایران|

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “