بروزرسانی Lightroom با پوشش بهتر و تنظیمات پیش‌فرض بهبود یافته

کاتالوگ

Adobe به‌روزرسانی‌های جدید Lightroom Classic و Lightroom را ارائه کرده است که در میان سایر به‌روزرسانی‌ها، مجموعه جدیدی از ابزارهای Selective Adjustment را برای انتخاب دقیق اشیاء و پوشش‌ fijv ارائه می‌دهد.

به‌روزرسانی‌های جدید توسط Adobe به عنوان ویژگی‌هایی که مهارت‌های عکاسی را افزایش می‌دهند و ویرایش‌های تاثیرگذار را آسان‌تر می‌کنند، ارائه شده‌اند. با این حال، همه چیز فقط در مورد ابزارهای جدید نیست، زیرا Adobe ابتکارات جدید را برای کمک به کاربران برای تست، یادگیری و ارتباط با یکدیگر معرفی کرده است.

Masking یا پوشش پیشرفته

ابزارهای تنظیم انتخابی جدید به طور کامل مجدداً طراحی شده‌اند و پوشش را با یک کلیک در دسترس قرار می‌دهند. مجموعه جدید ابزارها به کاربران کمک می‌کند تا با استفاده از ماسک‌های رنگی و درخشندگی بیشتر، انتخاب‌های پیچیده‌تر و دقیق‌تری را با پوشش‌دهی متعدد انجام دهند.

پوستر

Lightroom Classic و Lightroom در iOS و Android و همچنین در ACR موجود است در نتیجه کاربران می‌توانند انتخاب‌های دقیقی برای شناسایی سوژه یا آسمان ایجاد کنند و ویرایش‌های خاصی را روی آن‌ها اعمال کنند. ادوبی ادعا می‌کند که “Select Subject” و “Select Sky” باعث بهبود خواهند شد و به ویژه در صفحه نمایش‌های کوچکتر عملکرد جذابی را ارائه خواهند کرد.

معرفی Mask پیشرفته‌ی Lightroom در ACR در اوایل ماه سپتامبر معرفی شد و به صورت آزمایشی در اختیار برخی از کاربران کنجکاو قرار گرفت.

تنظیمات پیش‌فرض جدید Lightroom

کاربران لایت روم اکنون به تنظیمات از پیش تعیین شده توسط کل جامعه لایت روم دسترسی دارند. اینها را می‌توان از طریق پیشنهادات لایت روم کشف کرد و بر اساس الگوریتمی که تصویر را اسکن می‌کند و موضوع را با تنظیمات پیش‌فرض مطابقت می‌دهد، تشخیص داد تا بهترین عکس‌ها را بهبود ببخشد. در حال حاضر هشت بسته‌ی از پیش تعیین شده‌ی Premium Presets در Lightroom اضافه شده است که این بسته‌های جدید در کل اکوسیستم لایت روم در دسترس خواهند بود.

کاتالوگ

به طور کلی امکانات گسترده و بهبود یافته‌ای در این نسخه‌ی جدید لایت روم ارائه شده است که می‌توان به Lightroom Academy، Crop Overlays، Community Remix و New Presets اشاره کرد. شایان ذکر است که لایت روم آکادمی با کلاس‌ها و منابع جدید اضافه شده در سال 2022 به صورت رایگان در دسترس است. به طور کلی همه‌ی به‌روزرسانی‌های جدید Lightroom Classic و Lightroom و سازگاری نرم‌افزاری در وبلاگ Adobe در دسترس هستند.

منبع:dfmrendering.com

بازنشر: رسانه جهان معماری

پست های مشابه

دوازدهمین دوره جایزه آرکیتایزر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

همایش ملی |میراث معماری معاصر ایران|

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “