CLO نرم افزار طراحی لباسMarvelous Designer 11 منتشر کرد

پوستر

نسخه‌ی جدید نرم افزار Marvelous Designer 11.0 به عنوان جدیدترین به‌روزرسانی ابزار طراحی لباس سه‌بعدی توسط CLO منتشر شد. این نسخه‌ی جدید، رابط کاربری را برای سفارشی‌سازی بیشتر و یکپارچه‌سازی فروشگاه آنلاین پوشاک، بازبینی کرده است. همچنین شاهد ویژگی‌های جدید توپولوژی و گزینه‌ای برای دوخت جزئی بخش‌هایی از یک لباس سه بعدی در این بروزرسانی هستیم.

الگوهای دو بعدی را به لباس‌های سه بعدی متحرک تبدیل کنید

Marvelous Designer که به طور گسترده توسط استودیوهای بازی و انیمیشن استفاده می‌شود، هنرمندان را قادر می‌سازد تا با دوختن الگوهای دو بعدی مجازی به هم، لباس‌های سه‌بعدی را مانند لباس‌های دنیای واقعی طراحی کنند. کاربران می‌توانند یک مدل کاراکتر متحرک را وارد برنامه کنند، لباس را روی آن بپوشانند، سپس نتیجه را به یک برنامه سه بعدی در قالب Alembic یا FBX، به عنوان دنباله فایل OBJ انتقال دهند.

کاتالوگ

Marvelous Designer 11: رابط اصلاح شده و قابل تنظیم برای کاربر

Marvelous Designer 11 رابط کاربری نرم افزار را بازنگری کرده و تعداد پنجره‌های فضای کاری را به ۴ پنجره افزایش داده است، در حالی که در نسخه قبلی دو پنجره در اختیار کاربران قرار داشت. کاربران همچنین می‌توانند هر پنجره‌ای را به‌عنوان یک پاپ‌آپ کپی کنند، نسخه تکراری را در رابط نصب کنند، اندازه آن را تغییر دهند، یا آن را با دیگر پنجره‌های بازشو در یک طرح‌بندی زبانه‌دار گروه‌بندی کنند. همچنین اکنون امکان جابجایی نوار ابزار به هر طرف پنجره یا پنهان کردن کامل آن وجود دارد.

علاوه بر موارد ذکر شده، کاربران نسخه‌ی ویندوز این نرم‌افزار هم‌اکنون می‌توانند لباس‌های آماده را از فروشگاه آنلاین CLO Virtual Fashion مستقیماً از Marvelous Designer خریداری کنند.

Retopology: ابزار Patch جدید و توپولوژی در سراسر خطوط خیاطی

ویژگی‌های جدید دیگر نرم‌افزار Marvelous Designer 11، شامل ابزار Patch است که به کاربران اجازه می‌دهد تا توپولوژی تمام چهارگوش را برای یک لباس با مسدود کردن سریع تکه‌های مستطیلی یا مثلثی در نمای دوبعدی، تنظیم کنند. علاوه بر این، در نسخه‌های «ghost»، نقاط توپولوژی در امتداد لبه‌های یک قسمت الگوی دوبعدی، به دیگر قسمت‌ها دوخته می‌شود، نمایش داده می‌شوند و اطمینان حاصل می‌شود که راس‌ها به درستی در درزها قرار داشته باشند.

کاتالوگ

همچنین اکنون می‌توان Solidify را که برای حفظ چین و چروک‌های یک لباس سه بعدی در طول شبیه‌سازی استفاده می شود، در قسمت‌های انتخابی آن لباس اعمال کرد. کاربران می‌توانند با رنگ آمیزی مستقیم روی مش در نمای سه بعدی، انتخاب کنند که کدام قسمت‌ها Solidify شوند. علاوه بر این، اکنون می‌توان نقشه‌های جابجایی را به لباس‌های سه‌بعدی اختصاص داد و همچنین نقشه‌های جابجایی را در ویرایشگر UV Marvelous Designer برای صادرات آماده کرد.

قیمت و در دسترس بودن Marvelous Designer 11

Designer 11.0  برای سیستم‌عامل‌های Windows 10 به بالا و macOS 10.14 به بالا در دسترس است. این نرم افزار فقط به صورت اشتراکی ارائه شده و هزینه اشتراک شخصی 39 دلار در ماه یا 280 دلار در سال است. از سوی دیگر اشتراک سازمانی آن 1700 دلار در سال برای مجوز قفل شده توسط گره و 2000 دلار در سال یا 2200 دلار در سال برای مجوز شناور هزینه دارد.

 

 

 

منبع:dfmrendering.com

بازنشر: رسانه جهان معماری

پست های مشابه

دوازدهمین دوره جایزه آرکیتایزر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

همایش ملی |میراث معماری معاصر ایران|

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “