Dimension 5 به تازگی D5 Render 2.0 را منتشر کرد

پوستر

D5 Render 2.0 که توسط Dimension 5 منتشر شد، یک به‌روزرسانی اصلی برای ارائه دهنده معماری برای RTX است. این نسخه یک ابزار متحرک را برای شخصیت‌ها و وسایل نقلیه، یک سیستم آب و هوایی جدید با پشتیبانی از انیمیشن ابر و باد و یک ماده چمن جدید PBR معرفی می‌کند.

معرفی ویژگی‌های D5 Render 2.0

رابط کاربری نرم افزار بازسازی شده و حداکثر رزولوشن برای تصاویر ثابت به 16K افزایش یافته است. Dimension 5 اکنون نسخه پولی نرم افزار خود را فقط به صورت اشتراکی ایجاد کرده است، اگرچه نسخه Community رایگان بوده و در زمینه تجاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

D5 Render اولین بار در سال گذشته منتشر شد که یک پردازنده گرافیکی سریع و قدرتمند با افزونه‌های یکپارچه برای طیف وسیعی از ابزارهای DCC و CAD، از جمله 3ds Max و Blender است. کاربران می‌توانند مدل‌ها را با فرمت FBX ، Alembic یا SketchUp SKP وارد کنند و از مواد PBR استفاده کنند یا از چراغ‌های آسمان HDR، چراغ‌های فوتومتریک و LUT بهره‌مند شوند.

از دیگر ویژگی‌های D5 Render 2.0 می‌توان به پراکندگی اجسام، سیستم آسمان فیزیکی، پشتیبانی از جلوه‌های حجمی و مبتنی بر ذرات، نوردهی خودکار، عمق انتخاب میدان، برش دوربین و کاهش صدای یکپارچه اشاره کرد.

این نرم افزار از پلتفرم RTX انویدیا برای ردیابی اشعه با شتاب سخت افزاری استفاده می‌کند و قادر به ارائه تصاویر ثابت 16K و پانوراما و فیلم‌های 4K است. نسخه‌ی عمومی نرم افزار برای استفاده تجاری رایگان بوده و محدودیت ویژگی ندارد در نتیجه با اشتراک‌های تجاری Pro دسترسی به پشتیبانی محصول و کتابخانه دارایی‌های سهام مبتنی بر ابر امکان‌پذیر خواهد بود.

گیف

 

 

 

منبع:dfmrendering.com

بازنشر: رسانه جهان معماری

پست های مشابه

دوازدهمین دوره جایزه آرکیتایزر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

همایش ملی |میراث معماری معاصر ایران|

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “